Cases

Lees verder Intertoys: Haal het maximale uit fysieke winkelvoorraad – en dit is hoe

Intertoys, de grootste speelgoedketen van Nederland, zette binnen negen maanden de stap naar een omnichannel fulfillment-strategie. Wat kunnen andere (franchise) retailketens daarvan leren?

Lees verder

Lees verder Vroeger stress, nu strak gepland: het geheime wapen achter promotie acties van Expert

Expert zet tijdens het Kortingsfestival moeiteloos duizenden promotie acties live. Dankzij slimme scheduling verloopt elke campagne strak, foutloos en volledig automatisch.

Lees verder

Lees verder Gezonderwinkelen - meer rendement door Geavanceerd Marge Management

GezonderWinkelen.nl kreeg met een PIM-systeem, margetool en Business Intelligence-oplossing grip op hun winstmarges, waardoor ze verliesgevende producten konden elimineren en strategischer konden sturen op winstgevendheid.

Lees verder

Lees verder Expert - Winkels prominent in uitlevering van e-commerce orders

Zoals veel retailmerken zocht elektronicaketen Expert naar een goed antwoord op het omnichannel distributie vraagstuk. De wens was om ook winkelvoorraden te benutten bij het uitleveren van (e-commerce) orders, wetende dat niet elke winkel het complete assortiment op voorraad heeft...

Lees verder

Lees verder DRU Dealer Bestelsysteem met Glovia en FieldBuddy integratie

De Customer Service-afdeling van DRU, Nederlands grootste fabrikant van sfeerhaarden en kachels, zag in 2006 de toegevoegde waarde van het opzetten van een kennis- en bestelsysteem voor haar Europese dealernetwerk. Inmiddels draait de webshop in zes talen en kan...

Lees verder

Home Cases