OmniStock OMS
OmniStock Order Management Systeem ondersteunt bedrijven om bestellingen te verwerken en (real-time) inzicht te krijgen in voorraden en de status van orders. De voordelen worden vooral zichtbaar bij omnichannel bedrijven met grotere orderaantallen en complexere supply chains. Denk hierbij aan combinaties van eigen magazijn(en), fysieke winkels en dropship- en crossdock-leveranciers.
In combinatie met de Smart Logistics Engine en het Fysieke Winkel Portaal ontstaat een perfecte combinatie om alle Omnichannel uitdagingen aan te gaan, zowel nu als in de toekomst.
Dit kan voor eigen winkels, maar is ook eenvoudig te implementeren voor bijvoorbeeld franchisenemers of dealers.

Onze cases

Expert - Winkels prominent in uitlevering van e-commerce orders
Zoals veel retailmerken zocht elektronicaketen Expert naar een goed antwoord op het omnichannel distributie vraagstuk. De wens was om ook winkelvoorraden te benutten bij het uitleveren van (e-commerce) orders, wetende dat niet elke winkel het complete assortiment op voorraad heeft...
Lees verder
Intertoys - Omnichannel orderaansturing
Intertoys is met zo'n 200 winkels de grootste speelgoedwinkel van Nederland. De organisatie (onderdeel van de Mirage Retail Groep, waaronder ook Blokker, Big Bazar en MINISO vallen) bevindt zich in een uitdagende situatie: Traditioneel doordat het overgrote deel van de verkopen...
Lees verder
DRU Dealer Bestelsysteem met Glovia en FieldBuddy integratie
De Customer Service-afdeling van DRU, Nederlands grootste fabrikant van sfeerhaarden en kachels, zag in 2006 de toegevoegde waarde van het opzetten van een kennis- en bestelsysteem voor haar Europese dealernetwerk. Inmiddels draait de webshop in zes talen en kan...
Lees verderIk wil graag:

Kop koffie drinken & mijn case bespreken
Maak nu uw afspraak
Brochure downloaden
Download direct